Friday 5 April 2013

Majlis Pertunangan Azerie & Umaira


Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera.
Kisah kali ini  adalah catatan perjalanan detik-detik manis pada  Majlis Pertunangan antara Saudari Umaira & Saudara Azerie yang berlangsung di Felda Sening, Kota Tinggi, Johor. Kegembiraan jelas terpancar di wajah pasangan yang diraikan dengan penuh kemeriahan dan kesyukuran. Majlis dihadiri oleh pihak lelaki, saudara mara, jiran tertangga dan sahabat handai yang sama-sama berkongsi kegembiraan.

Semoga ikatan pertunangan yang dibina berkekalan ke jinjang perkahwinan dan keakhir hayat. Kami dari pihak Jbsnaper sentiasa mendoakan kebahagian pasangan dan ikatan yang dibina mendapat keredhaan-Nya.
Kami memohon kemaafan andai ada kekurangan ketika kami menjalankan tugas. Kami juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada pasangan, keluarga dan semua yang menjayakan majlis ini. 

"Ya Allah Ya Tuhanku, seandainya telah kau catatkan dia milikku, tercipta buatku dekatkanlah dia padaku,
 satukan hatinya dengan hatiku,  titipkanlah kemesraan di antara kami agar kebahagiaan itu abadi. Dan Tuhanku Yang Maha Pengasih, seiringkanlah kami dalam melayari ketepian yang sejahtera, sepertimana yang Engkau kehendaki."


~ Amin Ya Rabbal 'Alamin ~







No comments:

Post a Comment