Monday 10 June 2013

Majlis Persandingan Eiza & Ejam

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...

Alhamdulillah masih diberi rezeki untuk melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan oleh Pasangan Eiza & Ejam bagi merakamkan detik-detik manis sewaktu Majlis Persandingan mereka yang bertempat di Pontian, Johor. Majlis berlangsung pada tarikh 25 & 26 Mei 2013.

Saudari Eiza merupakan adik kepada kru kami, iaitu Saudara Wira_JB. Oleh itu, Saudara Wira_JB di berikan tanggungjawab untuk melaksanakan tugasan bagi memastikan setiap detik indah berjaya dirakamkan.

Majlis berjalan dengan lancar dengan dihadiri oleh ramai tetamu jemputan yang datang dari jauh dan dekat yang sama-sama memeriahkan lagi majlis persandingan tersebut. 

Dikesempatan ini, kami dari pihak JBSnaper memohon kemaafan seandainya ada serba sedikit kekurangan ketika pihak kami menjalankan tugas. Terima kasih yang tidak terhingga kerana memberikan kerjasama sepanjang majlis ini berlangsung. Kami mendoakan agar pasangan Eiza & Ejam diberi kekuatan, kesabaran dalam melayari bahtera berumahtangga. Semoga dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah. Amin.

Terima kasih....



















No comments:

Post a Comment